czwartek, 3 lipca 2014

Dlaczego warto zobaczyć Mediolan?

Hej! Chcielibyście zwiedzić Mediolan za grosze? Nic prostszego! Wystarczy tylko codziennie śledzić strony tanich przewoźników (Wizzair lub Ryanair) i cierpliwie czekać na atrakcyjne ceny przelotów. Linie lotnicze zawsze obniżają ceny bez zapowiedzi, a kiedy już pojawią się tanie loty, bardzo szybko są wykupywane. Mi rok temu udało się zwiedzić Mediolan i Bergamo płacąc za loty niecałe 37 złotych. Jak widać - cierpliwość się opłaca : )
Niektóre linie lotnicze mają także w swojej ofercie stałe promocje. Przykładowo - jeśli jesteście studentami i zbierzecie co najmniej 11-osobową grupę, możecie liczyć na zniżkę w Wizzair wynoszącą 20% na każdy lot. 

A dlaczego warto polecieć akurat do Mediolanu? 

Mediolan niewątpliwie ma w sobie urok, pomimo tego, że jest ogromnym i dosyć zanieczyszczonym miastem. Oczywiście pierwsze miejsce na liście zabytków, które warto zobaczyć w Mediolanie, zajmuje Katedra. Na mnie szczerze mówiąc nie zrobiła ona zbyt dobrego wrażenia, być może przez wielką reklamę Samsunga, która była umieszczona na jednej z bocznych ścian. W ogóle całe stare miasto wygląda raczej karykaturalnie poprzez pomieszanie wszystkich stylów architektonicznych. Każdy budynek z osobna wyglądałby pięknie, wszystkie razem prezentowały się jednak niezbyt ciekawie. 




Mimo to w Mediolanie czuć naprawdę wspaniałą atmosferę. W hostelu, w którym zatrzymałam się na kilka dni, poznałam bardzo dużo młodych studentów z całej Europy - Francji, Szwecji, Portugalii, a także z Polski. Miałam wrażenie, że wszyscy ludzie, których mijałam codziennie na ulicy byli szczęśliwi i pełni energii,. Ta atmosfera udzieliła się również mnie :) Dlatego zawsze bardzo dobrze będę wspominać ten wyjazd i już nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w tym mieście, bilety mam już zabukowane na sierpień tego roku. Tym razem jadę odwiedzić moją przyjaciółkę, która tam studiuje. 



PS. Jak już będziecie w Mediolanie polecam wybrać się do Bergamo. Jest to stare i bardzo urokliwe miasto, które (szczególnie nocą) wygląda przepięknie.



K.K.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz